Sunday, September 20, 2009

Raiul păgânilor

Noi nu suntem păgâni, noi suntem dreptcredincioşi. Păgâni sunt cei ce nu cred în Allah (binecuvântat fie numele Lui). Suntem “laici”, nu amestecăm. Avem un PM imam, băiat bun, educat la medresse, pupă doar mâna preşedinţilor en-titre din USA, precum şi a mentorului său “politic” interzis. Aaa..are el rolex şi se poleieşte cu Armani, dar de fapt e un băiat umil pe care l-au ales media şi noi, bineînţeles, căci din media ne educăm. Şcoala? Ha ha hahaha. E pentru proşti. Nu avem nevoie de şcoală, noi avem nevoie de bani. Mulţi. Ce frumos e la străinii ăştia, au bani. Vin la noi şi le place, căci noi nu suntem păgâni. Noi suntem “laici”, nu amestecăm. Aici e raiul.

E sărbatoare în noaptea asta, sărbătoarea de după Ramadan, care e o sărbătoare binecuvântată, cea mai mare. Dar noi suntem “laici” şi nu amestecăm. Am interzis porcăriile aste de pe internet, care întinează numele Profetului (binecuvântat fie numele Lui, căci pe el îl iubeşte Allah, Atoatevăzătorul, Creatorul). Acum ne bucurăm după postul Ramadanului, cea mai mare sărbătoare, Sărbătoarea Sărbătorilor, căci aşa e scris în Al Kuran, Cartea Cărţilor din toate cele patru trimise de Allah (binecuvântat fie numele Lui). Am interzis porcăriile de pe internet chiar acum, pentru a ne bucura de dulciurile de după Ramadan in pace. Noi nu amestecăm, noi suntem “laici”. E scris şi în Constituţia noastră Sfântă. Noi nu suntem păgâni. Păgâni sunt cei ce nu cred în Allah (binecuvântat fie numele Lui), nu noi. Noi credem, noi nu amestecăm.

Avem armată. Cea mai puternică din lume. Noi credem în Allah (binecuvântat fie numele Lui), dar nu amestecăm, noi suntem “laici”, ca străinii ăia din Franţa, sau păgânii din India (unde-or mai fi şi astea în lume, căci aici la noi, nu sunt). Noi nu suntem păgâni. Trăim în raiul pe care ni l-a lăsat Tatăl nostru născut la Salonic.

Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.

(Mie, mi-e lehamite. Mă adaptez, cum ar spune iubita mea, dar n-am să am linişte până nu se schimbă ceva. Va cădea guvernul acesta ales de “majoritate”, ha ha, voturile “nule”, adică cele neconsiderate căci n-au atins plafonul de 10%, se adaugă la gruparea de pe primul loc…nu există reglementări logice pentru construcţiile din spaţiul rural, 80% din spaţiul total, de altfel…aseară, s-a interzis myspace…şi-l făcuseră şi-n limba lor, să le fie mai uşor, să nu trebuiască să-nveţe o limbă străină pentru a intra în contact cu afara ţarcului-raiului… raiul păgânilor credincioşi şi iubitori de oaspeţi cu bani…mulţi, cum îşi doresc şi ei…mi-e lehamite…dar n-am să stau aşa… )

No comments:

Post a Comment